Organizator PRO PR konferencije za MS: "U PR struci bitna su pitanja etike, morala i provedbe"
- Napisao/la
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
"Volim naglasiti da se imidž ne kupuje, već da se stvara. To je proces. Neprestano učenje i promjene jedina su formula opstanka pa tako i unutar industrije odnosa s javnošću koji predstavljaju ključ. Oni rade strategiju bez koje ne znate kojim smjerom ide vaš brend."
Ovo je jedina konferencija koju podržavaju dva svjetska udruženja za odnose s javnošću. Ove godine okupit će oko 200 delegata iz 17 zemalja kao i 30 predavača. Fokus će biti nova uloga PR-a, a o tome će se pričati na dva panela, među kojima i onaj pod nazivom "Budućnost medija i PR-a: recept za sretnu vezu".
Dodao je i koji je cilj ovog okupljanja.
"Zajedno uvijek možemo više. Razumijemo li mi to kao struka je drugo pitanje. Puno je u našoj struci pitanja etike, morala i provedbe. Međutim znanja imamo svi."
Istaknuo je nekoliko tema prošlih konferencija i dodao još jednu bitnu za ovogodišnju.
"Govorili smo o fake newsu, prije toga imali smo temu ulaska društvenih mreža. PRO PR stavlja teme koje su današnje pa će na ovoj konferenciji biti tema kibernetičke sigurnosti."
U sklopu konferencije dodijelit će se i priznanja PRO PR Globe Awards dobitnicima iz 14 zemalja, a predstavit će se i dodatni sustav nagrađivanja. Dodao je i da se sljedeća PRO PR konferencija održava u Hrvatskoj.