Menu

Predsjednik PRO PR Globe Awardsa Danijel Koletić za MS: Mi stvaramo čuda

ZAGREB - Odabrani PR stručnjaci i stručnjakinje iz cijelog svijeta koji su se u 2024. godini istaknuli svojim radom i postignućima, u travnju će dobiti prestižnu nagradu. PRO PR Globe People Achievement Awards nagrada je koja slavi pojedince s vizijom - tako ju je u intervjuu Media servisa opisao osnivač i predsjednik organizacijskog odbora PRO PR Globe People Awards, Danijel Koletić.

"Nagrada PRO PR Globe People Achievement Awards jedinstvena je prije svega po tome što bivši dobitnici nominiraju buduće", započeo je Koletić.

"U našoj industriji komunikacija odnosa s javnošću obično se nagrade za životno djelo dodjeljuju ljudima prije nego što odu u mirovinu. Međutim, mi stvaramo čuda, jako puno pozitivnih projekata za koje ljudi možda ni ne znaju da iza njih stoje pojedinci sa vizijom i njihovi timovi. Ova nagrada slavi te pojedince, slavi te ljude koji su ustvari upravljali ugledom za neke druge - jesu li to predsjednici uprava, jesu li to kampanje... Bez obzira radi li se o onim društveno odgovornim ili su lansirali brendove - iza svakog tog projekta stoje ljudi koji se bave odnosima s javnošću i njihovom strategijom."

Ova nagrada igra ulogu i u promicanju vidljivosti uloge zaposlenih u odnosima s javnošću, jer, kako je istaknuo Koletić "kada pogledamo financijske pokazatelje stavka Odnosi s javnošću ne postoji".

"Jer u globalnim ćete izvještavanjima vidjeti da postoji Marketing, da postoji Digitalno oglašavanje, ali nigdje nećete vidjeti stavku Odnosi s javnošću i koliko je ta kompanija izdvojila sredstava. To su financijski interni parametri. Ova nagrada zato daje na važnosti svim zaposlenima u struci odnosa s javnošću i komunikacija i želi skrenuti pozornost da postoje ljudi koji svojim radom, vizijom i znanjem stvaraju - stvaraju dodatne vrijednosti. Jer u konačnici, volim uvijek naglasiti: Imidž se ne kupuje, imidž se stvara."

PRO PR Globe Communication Achievement Awards dodjeljuju se u 21 kategoriji, od čega se njih 10 pojavilo prvi put u svijetu. Idućeg tjedna, PRO PR će objaviti još četiri kategorije, najavio je Koletić.

"A to je PRO PR Vision City, PRO PR Vision Manager i to je PRO PR Enterpreneur, koju dodjeljujemo jednom stranom poduzetniku koji je inspirirao određeno područje rada. Može biti u komunikacijskoj industriji i izvan nje."

Koletić nam je otkrio i da se dao u novi poslovni pothvat i tako lansirao globalnu nagradu za projekte koja će se dodjeljivati sljedeće godine u Rimu.

"75 međunarodnih sudaca, što je najveći broj sudaca na svijetu za jednu nagradu, ocjenjivat će projekte u 21 kategoriji."Kroz ovu nagradu, objasnio je Koletić, nevladinim udrugama i PR agencijama sa do šest zaposlenih te projektima poput onih društveno odgovornih daje mogućnost da besplatno prijave svoj projekt.

"Ovaj tjedan kreće kampanja za ta priznanja a dodijelit će se u Rimu dan nakon naše konferencije koju organiziramo pod nazivom "Sustainable Heritage - Green Communications, Green Responsibility". Odabrali smo Rim zato što želimo globalnu publiku. Jer, znate, Dubrovnik je brendiran grad, ali ne tako kao što su to neki gradovi poput Londona, Berlina, Rima, New Yorka gdje ljudi vole doći zbog turističke destinacije".

Osvrnuli smo se i na samo područje odnosa s javnošću u Hrvatskoj. Koletić je istaknuo tri glavna izazova s kojima se PR industrija kod nas suočava.

"Umjetna inteligencija, ponašanje unutar struke - to su dva izazova, i treće edukacija kadrova."

Mladi kod nas su komotni, kurikulumi se nisu promijenili i prilagodili razvoju tehnologije, upozorio je Koletić.

"Pa vi bi trebali danas imati na svim fakultetima - ako ne odmah onda u devetom mjesecu predmet Umjetna inteligencija i odnosi s javnošću, Umjetna inteligencija i ekonomija, Umjetna inteligencija i računovodstvo... Nažalost, nema kadrova za to."

Za kraj, Koletić je kao zrnce mudrosti mladima koji žele uspjeti u PR-u samo poručio:

"Vještine, vještine, vještine."

Kao prvo i osnovno dakle, Koletić je istaknuo rad na sebi.

"Prilikom zapošljavanja, mene kao poslodavca više će zanimati koje vještine imaš nego koju diplomu imaš. Ja i u ovom trenutku imam tri djevojke koje mentoriram u svom uredu i mogu napraviti usporedbu. Jedna studira u Amsterdamu i ima obaveznu praksu, besplatnu, premda ćemo nagraditi, na pet mjeseci. Uzmite naše fakultete koji imaju obaveznu praksu možda 280 sati. Dakle, velike, velike razlike."

Zaključno, Koletić je poručio da je upravo etika koja se tako gubi, još jedan veliki izazov industrije odnosa s javnošću.

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam