Londero Šimleša: ‘Imamo odgovornost prema slušateljima’
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Godina koju smo ostavili iza sebe bila je teška i izazovna. U takvim vremenima postaje još jasnija važnost pravodobnog i objektivnog novinarstvo, napominje članica Uprave AGI-ja i direktorica Media servis globala Silvija Londero Šimleša.
Radio kao brz medij i onaj kojemu se najviše vjeruje u 2020. godini pokazao je svoju zrelost. Od nezapamćenih pandemijskih uvjeta do razaranja uzrokovanih potresima, ostao je izvor kvalitetnih informacija, a nekima i jedini kanal informiranja.‘Ponosna sam na novinare i urednike Media servis globala jer su u mnoštvu informacija i pod pritiskom da se brzo reagira neumorno tragali za istinom i slušateljima pružali provjerene i pravodobne informacije. Koliko god neka vremena bila teška i ponekad emotivno iscrpljujuća, vi imate odgovornost prema svojim slušateljima i prilagođavate se novonastaloj situaciji.’Londero Šimleša primjećuje da se u proteklom razdoblju redefinirao odnos između slušatelja i medija.‘2020. godina pridonijela je velikoj solidarnosti i zajedništvu među publikom i među medijima, ali je i redefinirala odnos između slušatelja i medija čija je uloga u pravodobnom i objektivnom informiranju javnosti postala jasnija nego ikada. Povjerenje je ključno budući da su poruke koje su objavljene pod uredničkim sadržajem od strane publike doživljene vjerodostojno, neovisno i neutralno, a informativni program ima veću razinu kredibiliteta od ostalih komunikacijskih kanala.’Komunikacijskih kanala je više nego ikada prije, kao i informacija koje se pojavljuju, a upravo u kriznim situacijama se povećava potreba za dobivanjem vjerodostojnih podataka.‘Povećana količina informacija i njihov brži protok koji je donijela moderna tehnologija može rezultirati nekontroliranom objavom neprovjerenog sadržaja, te u konačnici padom kvalitete. Mi brinemo o tome da preciznost, dubina analize, pouzdanost izvora i, naravno, točnost informacija nisu ugroženi. Iako radio u svojoj osnovnoj djelatnosti nije vizualan medij - slušatelj vidi sve. Osjeti kada ste iskreni i kada radite da informirate, da podižete standarde, da vam osobni interes nije važniji od javnog.’U izvanrednim situacijama slušatelji se mogu osloniti na FM radio koji je dostupan na platformama za emitiranje i kad neki drugi komunikacijski kanali zakažu.