Digitalna evolucija radija: ‘Investitori to i očekuju’
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Kako oglašivači gledaju na digitalnu evoluciju radija i jesu li spremni oglašavati se na digitalnom radiju, pitanja su na koja je, na 4. Hrvatskom radijskom forumu, odgovore dao Hrvoje Vukušić, direktor agencije amm. i kreativni konzultant AMM Global Instituta.
‘U ime investitora mogu reći da oni u potpunosti pozitivno gledaju na digitalni iskorak radija u Hrvatskoj. Zapravo, oni to od radija i očekuju’, bio je jasan Hrvoje Vukušić na Forumu, a odnos oglašivača i radijske industrije koja uspješno plovi digitalnim vodama stavio je u kontekst aktualnog trenutka. I ovom prilikom je istaknuo da je radio došao u pojačani fokus oglašivača jer se pokazao kao idealan partner u uvjetima velikih promjena na tržištu, a kojima svjedočimo zadnjih godinu dana. U tom razdoblju investitorima je na ruku išla brzina realizacije kampanje na radijima, ali i ostale velike prednosti koje komercijalni radio uspješno isporučuje, kao što su kreativnost, doseg, targetiranje i povrat investicije.‘Investitori prepoznaju evidentnu snagu i prilagodljivost radijskog medija. Pogotovo je to bitno kada uzmemo u obzir da tržišna utakmica koju radijska platforma igra s ostalim digitalnim platformama nije po istim pravilima niti je uopće na istom igralištu. Njihovo igralište je veće, s manje zabrana i ograničenja i s puno više mogućnosti.’U postojećoj situaciji ponudio je i rješenje.‘Kreativnost u radijskom biznisu mora biti veća, kvalitetnija i inovativnija nego kod drugih kako bismo investitorima mogli ponuditi bolja rješenja.’ Na pitanje koliko to prepoznaju investitori i jesu li spremni oglašavati se na digitalnom radiju, Vukušić odgovora:Najviše govori činjenica da su ovom trenutku mnogi spremni povećati svoje marketinške budžete za radio. Mislim da je to bitno naglasiti kako bi se mogli relaksirati uvjeti u kojima komercijalni radio treba poslovati. Da otvorimo put kreativnosti koja nije nikome na štetu već je dobrodošla svim investitorima i općenito radijskoj industriji.’Izlaganje na 4. Hrvatskom radijskom forumu zaključio je porukom da za radio najbolje vrijeme tek dolazi.‘Zasluženo će u budućnosti privući još veći fokus svih dionika medijske industrije u Hrvatskoj i toplo se nadam da će uskoro imati ugled i utjecaj koji već dugo radio ima u bogatim, razvijenim zemljama zapada.’