Radio Dalmacija u džepovima i torbicama sve većeg broja slušatelja
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
SPLIT - Online slušanje radija sve je popularnije, pa je tako i skidanje besplatnih mobilnih aplikacija radijskih postaja sve učestalije. Direktor Radio Dalmacije i kreativni konzultant AMM Global instituta Hrvoje Turić ispričao nam je njihova iskustva.
Najjači dalmatinski radio novu mobilnu aplikaciju publici je ponudi prije otprilike godinu dana, a slušatelji su je odlično prihvatili.Brojem preuzimanja smo iznimno zadovoljni. Zanimljiv je podatak da se svojevremeno, tijekom naše kreativne kampanje kojom smo je predstavili široj publici, probila u sam vrhu najskidanijih aplikacija, a i sada bilježimo kontinuirani interes, odnosno preuzimanja’, napominje Turić. Interes nije iznenađujuć. Riječ je o najpopularnijem radiju u Dalmaciji koji se rado sluša diljem Hrvatske, ali i inozemstva, a i neosporan je trend rasta konzumacije sadržaja putem pametnih telefona.‘Aplikacija je radio u malom, ali i puno više jer smo na toj platformi, kao i na webu, dodatno proširili izbor našim slušateljima. Osim live programa Radio Dalmacije, pružamo im mogućnost da biraju između još šest dodatnih kanala prema svom trenutačnom raspoloženju i guštu, a preko aplikacije dobivaju uvid i u najvažnije vijesti toga dana. Jedan klik vodi ih i do naših video sadržaja na YouTubeu.’Najpopularniji kanal je Dalmacija live, odnosno uživo slušanje Radio Dalmacije, ali i interes za drugim opcijama nije zanemariv. Nude se i Fjaka, Furešta, Oliver, Rokija, Hajdučki i PartymiX, a što nas glazbeno očekuje na svakom od njih jasno je već iz naziva. ‘Brojke govore da smo napravili dobar posao u definiranju kanala. Naravno da je onaj na kojem pjeva isključivo Oliver Dragojević uvijek interesantan, pa primjerice Hajdučki kanal ‘gori’ na dan utakmice Bilih…’ Popularizacija aplikacije otvara i pitanje njezinog marketinškog potencijala.‘Zasad nismo išli u tom smjeru, ali zasigurno će u jednom trenutku i to biti na stolu’, poručuje Hrvoje Turić.