Antena Zagreb provela veliko glazbeno istraživanje: Što publika želi slušati?
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Nakon nedavnog velikog istraživanja glazbenih preferencija publike, Antena Zagreb od ponedjeljka kreće s bitno osvježenom glazbenom rotacijom. Detalje nam je otkrio njezin direktor i kreativni konzultant AMM Global Instituta Hrvoje Barišić.
Antena Zagreb uistinu svira stvari koje voliš. Na tom tragu redovito osluškuju bilo publike, a nedavno su proveli i veliko glazbeno istraživanje. ‘U online istraživanju ukupno je sudjelovalo 500 slušatelja, s tim da je ono organizirano u dva kruga, a u svakom je svoje preferencije iskazalo njih 250. Testirano je više od 800 pjesama’, otkriva nam Barišić.U istraživanju su sudjelovali slušatelji iz Zagreba i Zagrebačke županije, odnosno s koncesijskog područja Antene Zagreb.‘Iza nas je golem posao analiziranja mnoštva podataka koje smo dobili tijekom istraživanja. Brojke uvijek treba staviti i u kontekst, utvrditi preferencije, ali i trendove. Samo zaokružena cjelina može biti kvalitetna podloga za kreiranje glazbenih lista.’Kako publika diše, odnosno što želi slušati od aktualne glazbene ponude, doznat ćemo vrlo skoro na Anteni - najslušanijem zagrebačkom radiju poznatom po tome što nam donosi aktualne hitove koji sviraju i u svjetskim metropolama.‘Osvježena glazbena rotacija već je spremna za ponedjeljak, a novi sweeperi samo daju naslutiti što nas čeka od idućeg tjedna’, tajnovit je Barišić.