Menu

Vukušić o rušenju cijena oglašavanja: ‘Treba se čim prije odmaknuti od takvog modela’

ZAGREB - Kako raste interes za oglašavanje na radijima, postavlja se i pitanje njegove cjenovne dostupnosti. Nova je to tema koju smo protresli s direktorom amm.-a i kreativnim konzultantom AMM Global Instituta Hrvojem Vukušićem koji je otvoreno progovorio i o pogubnim posljedicama fokusiranosti isključivo na rušenje cijena.
‘S obzirom na ono što nudimo - masovnu slušanost, precizno targetiranje, odličan povrat ulaganja, inovativna i kreativna rješenja koja konstantno izbacujemo na tržište, radijsko oglašavanje itekako je dostupno i efikasno. Radio isporučuje veliki doseg, ali puno efikasnije i investitorima financijski atraktivnije u odnosu na druge medije‘, ocjenjuje Vukušić, ali odmah i dodaje da najutjecajniji radijski brendovi imaju svoju cijenu koja je očuvana i u izazovnim mjesecima.

‘Cijenu koju opravdavaju kontinuirana ulaganja u platforme i proizvode, u svakom njihovom aspektu. I u ovom najzahtjevnijem periodu radijske platforme ulagale su u edukaciju, novu tehnologiju, produkciju, unosile strast, energiju, znanje i trud u inovacije, kreativu i stvaranje dodane vrijednosti. Zato je naš nastup na tržištu uvijek orijentiran s aspekta kvalitete i fokus je stavljen na vrijednosti proizvoda koji nudimo.’

​Naglasak je, pojašnjava, na rješenju koje klijentu donosi potrebne i očekivane benefite te upozorava na posljedice fokusiranosti isključivo na rušenje cijene.

‘Ako imate što ponuditi i sigurni ste u kvalitetu proizvoda koji imate, cijena nikada nije odlučujući faktor. Jedina dvojba je - treba li vam taj proizvod ili ne u određenom trenutku? Smjer suprotan navedenom ne samo da je kriv, već nikome ne donosi koristi, klijentu niti mediju. Kada je fokus samo na rušenju cijene i nastojanju da se nešto dobije jeftinije, ubija se sav napredak, izbija se sva kreativnost i inovativnost, što su preduvjeti za razvoj industrije. Svi su na gubitku i treba se čim prije odmaknuti od takvog modela. To je korak unazad. Stavljanje samo cijene u ‘izlog’, odnosno u prvi plan znači da nemate proizvod u koji vjerujete i njegujete poslovni model ‘take money and run’.

Vjerujem isključivo u poslovni odnos na duge staze koji je uvjetovan povjerenjem i dobrim poznavanjem partnera kako bismo im mogli isporučivati upravo ona rješenja koja im trebaju, naglašavam rješenja koja im trebaju, a ne rješenja nužno uvjetovana niskom cijenom.’ Zadovoljan je jer su klijenti sve svjesniji benefita radijskog oglašavanja na najutjecajnijim radijskim brendovima.

‘Nešto što vrijedi, što se gradilo godinama, naravno da ima svoju cijenu, svoju vrijednost. Radio je poznatom po tom direktnom linku sa srcima slušatelja, a za klijente to su potrošači. Naši investitori svjesni su te snage radijskog oglašavanja i što dobivaju za uloženo, a da dobivaju puno već je poznato na tržištu pa nam stalno pristižu novi klijenti.’

​Zato Vukušić poručuje da se valja čuvati ishitrenih odluka. ‘Čuvajte vrijednost svojih brendova, konstantno ulažite u njih strast, energiju, znanje, poštujte sebe, tada će vas i drugi poštovati. Kad su u pitanju jaki, prepoznati brendovi, ne bismo se smjeli kockati s njihovom vrijednošću, a ishitrene odluke oko cijene koje mogu donijeti male koristi u kratkom roku, to svakako jesu - kockanje.’

Na kraju upozorava da eventualna korist u kratkom roku može imati dalekosežne posljedice.

‘Povremene turbulencije na tržištu dovode do ovakvih, možemo reći, ispada, ali tako poslovanje ima utjecaj na kvalitetu i na dugi rok nije održivo.’

nazad na vrh
Kako bi Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te funkcionalnost svih sadržaja ova web stranica koristi kolačiće ( cookies ). Odabirom PRIHVAĆAM slažete se s korištenjem kolačića za koje je potrebna Vaša prethodna suglasnost, a za sve dodatne informacije pročitajte Politiku korištenja kolačića (Cookies Policy) ili Postavke kolačića.
Prihvaćam Ne prihvaćam