Novi zalet radijske industrije: U 40-ak dana poklonili 3 koncerta
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Iako na radijskoj sceni nikada nije dosadno, uoči i početkom ljeta postalo je još dinamičnije. Radijski lideri svojoj publici poklanjali su koncerte, jedan za drugim. Što stoji iza novog zaleta, pitali smo vodećeg radijskog stratega i predsjednika Uprave AMM Global Instituta Ivana Jurića-Kaćunića.
'To je nastavak snažne prisutnosti radija u svakodnevnom životu ljudi, a okolnosti su omogućile i da doslovno izađe među svoju vjernu publiku. Radio je kotač koji pokreće dobro raspoloženje društva, posebno u izazovnim vremenima, a sad se opet pokazao i kao jedan od važnih pokretača glazbenih događanja u zemlji', ocjenjuje Ivan Jurić-Kaćunić.Konkretno, u 40-ak dana neki od vodećih radijskih brendova poklonili su ukupno čak tri koncerta. Ovo intenzivno razdoblje domaće radijske industrije otvorila je Extra koja je u povodu trećeg rođendana svojoj radijskoj i televizijskoj publici darovala prvi virtualni koncert jedne od najvećih regionalnih zvijezda Željka Samardžića i samo pred ekranima okupila publiku koja ne bi stala ni u zagrebačku Arenu.Glazbena diva Nina Badrić izašla je pred splitsku publiku i u svojoj interpretaciji izvela neke od najljepših pjesama Splitskog festivala. Njezin moćni vokal odzvanjao je jednim od najljepših trgova na svijetu, Peristilom, a zanimljivo je i da je to bio prvi takav događaj s publikom ispred katedrale sv. Dujma nakon 10-ak godina. Iza ovog nezaboravnog i jedinstvenog koncerta organizacijski su stajali narodni i Splitski festival. Opet je bila riječ o poklonu publici, jer se ulaznice nisu naplaćivale nego dijelile, a sve se uživo slušalo i na narodnom.Niz je nastavio najmlađi i najzabavniji radio - mojRADIO koji je prepoznao priliku da festival hitova zabavne glazbe iz etera uživo preseli i u grad pod Marjanom, pa je kao partner Splitskog festivala poklonio koncert Matka Jelavića, Alena Nižetića i Tihe Orlića.'Svi ovi glazbeni pokloni zahvala su vjernoj radijskoj publici. Naša misija je da ih razumijemo jer samo im tako možemo učinkovito biti na usluzi i partneri kroz život, a oni su željni ovakvih događaja, relaksacije nakon dugog intenzivnog i neizvjesnog razdoblja. Koncerti koje organiziramo i promoviramo naša su podrška i glazbenoj sceni u zemlji. Uvjeti su bitno drugačiji nego 2019., ali gdje ima volje ima i načina. To je još jedno polje na kojem se testiraju inovativnost i kreativnost', poručuje radijski strateg.