Hrvatski lanac restorana novom rundom investiranja kreće u osvajanje tržišta Njemačke i Austrije
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
ZAGREB - Prvi hrvatski fast-casual lanac restorana Koykan u srijedu je u prostorima Zagrebačke burze predstavio potencijalnim investitorima svoj plan širenja na tržište Europske unije koji uključuje otvaranje 50 franšiznih restorana u Njemačkoj i Austriji do 2025. godine.
Koykan je jedinstveni koncept restorana koji na jednom mjestu okuplja široki asortiman street food jela svjetske kuhinje, od azijske i meksičke do mediteranske i američke, a sve temeljeno na visoko kvalitetnim i svježim lokalnim namirnicama. Da bi se ambiciozni plan širenja poslovanja na tržište Europske unije ostvario, osnivači Koykana planiraju privući investiciju u vrijednosti milijun eura uz pomoć digitalne platforme za prikupljanje ulaganja Funderbeam, a okupljeni investitori potvrdili su interes za ulaganje u rastuću hrvatsku street food franšizu.„Funderbeam je globalna digitalna platforma koja omogućava startupovima i biznisima u razvoju prikupljanje kapitala pod povoljnijim uvjetima od venture capitala i drugih oblika ulaganja u toj fazi razvoja poslovanja. Funderbeam istovremeno omogućava i građanima pojedincima da kao mali ulagači s investicijom već od 250 eura postanu dio poslovnog uspjeha inovativnih i rastućih biznisa. To je značajna promjena u svijetu investicija, budući da su do sada takva ulaganja bila rezervirana samo za velike institucionalne ulagače,“ pojasnio je Ognjan Despot, direktor Funderbeama za srednju i istočnu Europu te istaknuo da su hrvatske tvrtke preko Funderbeama već prikupile više od šest milijuna eura ulaganja, dok su ukupna ulaganja preko Funderbeama veća od 50 milijuna eura.Jedan od suosnivača Koykana, Boro Milivojević, je istaknuo: „Nismo se odlučili za ovaj iskorak preko noći. Kroz proteklih deset godina smo učili, često i na svojim greškama, uporno radili, razvijali se i tek sad smo doista spremni na ekspanziju na tržišta Europske unije. Cilj nam je uz pomoć Funderbeama prikupiti milijun eura u Seriji A i uz taj vjetar u leđa otvoriti u naredne tri godine 50 franšiznih restorana diljem Njemačke i Austrije“.Svaka kompanija na Funderbeamu mora imati vodećeg ulagača koji svojim ulaganjem pridonosi kredibilitetu kampanje, a vodeći investitor u Koykan, Mato Marčinković & Partners, naglasio je kako je u Hrvatskoj potrebno aktivirati investicijsku klimu u perspektivne kompanije koje planiraju ekspanziju na daleko veće tržište Europe. Kao jedan od investitora, Koykanu se pridružio i Davor Bruketa, partner u poznatoj hrvatskoj branding agenciji Bruketa&Žinić&Grey: „Nakon što sam čuo Koykan priču prije nekoliko mjeseci, odlučio sam investirati te financijski podržati projekt. Širenje prvog hrvatskog fast-casual lanca restorana interesantno je i mojoj agenciji, stoga smo zajedno odlučili da će Bruketa&Žinić&Grey pomoći u dizajnu, digitalnom oglašavanju te aktivaciji brenda za franšizno širenje.“Koykan u ovaj projekt želi uključiti sve svoje ljubitelje, stoga su i zaposlenici Koykana i veći dobavljači postali investitori, a želja je da se priključe i kupci koji vole poznate Koykan klasike poput burgera, gyrosa, wrapova, piadina i ostalih delicija. Kampanja prikupljanja ulaganja na Funderbeamu traje još narednih mjesec dana, a trenutno iskazani interes za ulaganje je već nadmašio početna očekivanja osnivača.