Istraživanje: Mediji više izvještavaju o Plenkoviću nego o Milanoviću, a vodi se tijesna medijska bitka uoči lokalnih izbora
- Napisao/la Media servis
- veličina pisma smanjivanje veličine pisma povećajte veličinu pisma
- Mediaboard je među 50 najbrže rastućih tehnoloških kompanija u središnjoj Europi, a od nedavno smo svoja vrata otvorili i u Hrvatskoj. Zato smo odmah na domaćem tržištu odlučili ponuditi jedinstveno istraživanje Medijski puls nacije. Javnosti, ali i zainteresiranim novinarima, medijskim stručnjacima i profesionalcima u odnosima s javnošću želimo dati sveobuhvatan pregled medijske scene u zemlji, što im može biti od neprocjenjive koristi u donošenju poslovnih odluka, pozicioniranju brendova i rastu reputacije njihovih organizacija - istaknuo je Ćuk.
Medijski puls nacije za ožujak u svojem je prvom izdanju obuhvatio domaće i strane političare, najpoznatije hrvatske sportaše, ali je poseban pogled bacio i na nadolazeće lokalne izbore u zemlji, koji mogu kandidatima i njihovim timovima dati vrlo zanimljive uvide u medijsku dimenziju njihovih kampanja. Tako u Zagrebu medijski gledano vode Tomislav Tomašević, Davor Bernardić i Mislav Herman, u Splitu su to Ivica Puljak i Tomislav Šuta, u Osijeku Ivan Radić i Vjeran Marijašević, a u Rijeci Marko Filipović i Sandra Krpan.
- Naša platforma služi se najmodernijim tehnologijama i umjetnom inteligencijom i ovakve podatke generiramo u roku par minuta i nekoliko klikova mišem. Naš cilj je da Medijski puls nacije postane redoviti doprinos javnosti, a već sada planiramo širenje analize i na brojne industrije, uključujući telekomunikacijski i bankarski sektor, zdravstvenu i farmaceutsku industriju te ostala javna tijela - najavljuje Ćuk.
Mediaboard osnažuje medijske i PR profesionalce u praćenju relevantnih spominjanja u online i tradicionalnim medijima te na društvenim mrežama, a u ovom trenutku ima više od 25 tisuća aktivnih korisnika iz cijelog svijeta, koji se služe naprednim podacima iz ove media monitoring platforme.
Izjavu Petra Ćuka možete poslušati/preuzeti u nastavku.